Λέανδρος, Ν. (1992). Μαζικά έντυπα επικοινωνίας στην Ελλάδα: οικονομικές και τεχνολογικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Δελφίνι.
শিকাগো স্টাইলে সাইটেশনΛέανδρος, Νίκος. Μαζικά έντυπα επικοινωνίας στην Ελλάδα: οικονομικές και τεχνολογικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Δελφίνι, 1992.
এমএলএ সাইটেশনΛέανδρος, Νίκος. Μαζικά έντυπα επικοινωνίας στην Ελλάδα: οικονομικές και τεχνολογικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Δελφίνι, 1992.
সতর্কবাণী: সাইটেশন সবসময় 100% নির্ভুল হতে পারে না.