Cita APA

Φωτόπουλος, Χ. Β., & Κρυστάλλης, Α. (2002). Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing: εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου means end chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια. Αθήνα: Αθ. Σταμούλης.

Citación estilo Chicago

Φωτόπουλος, Χρήστος Β., και Αθανάσιος Κρυστάλλης. Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες Marketing: εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου Means End Chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια. Αθήνα: Αθ. Σταμούλης, 2002.

Cita MLA

Φωτόπουλος, Χρήστος Β., και Αθανάσιος Κρυστάλλης. Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες Marketing: εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου Means End Chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια. Αθήνα: Αθ. Σταμούλης, 2002.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.