Φωτόπουλος, Χ. Β., & Κρυστάλλης, Α. (2002). Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing: εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου means end chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια. Αθήνα: Αθ. Σταμούλης.
শিকাগো স্টাইলে সাইটেশনΦωτόπουλος, Χρήστος Β., এবং Αθανάσιος Κρυστάλλης. Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες Marketing: εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου Means End Chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια. Αθήνα: Αθ. Σταμούλης, 2002.
এমএলএ সাইটেশনΦωτόπουλος, Χρήστος Β., এবং Αθανάσιος Κρυστάλλης. Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες Marketing: εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου Means End Chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια. Αθήνα: Αθ. Σταμούλης, 2002.