Φωτόπουλος, Χ. Β., & Κρυστάλλης, Α. (2002). Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing: εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου means end chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια. Αθήνα: Αθ. Σταμούλης.
Παραπομπή Chicago StyleΦωτόπουλος, Χρήστος Β., και Αθανάσιος Κρυστάλλης. Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες Marketing: εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου Means End Chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια. Αθήνα: Αθ. Σταμούλης, 2002.
MLA CitationΦωτόπουλος, Χρήστος Β., και Αθανάσιος Κρυστάλλης. Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες Marketing: εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου Means End Chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια. Αθήνα: Αθ. Σταμούλης, 2002.