Εκπαιδευτική πολιτική και ερμηνευτικά όρια: μια θεωρητική-μεθοδολογική διερεύνηση μέσα από την εξέταση της εξέλιξης της μέσης εκπαίδευσης στη μεταπολεμική Ελλάδα /

Αποθηκεύτηκε σε:
Sonraí Bibleagrafaíochta
Κύριοι συγγραφείς: Τζήκας, Χρήστος (Údar), Κορομπόκης, Δ. (Údar)
Formáid: Leabhar
Teanga:Greek
Foilsithe: Αθήνα : [χ,ό], 2012.
Ábhair:
Cur Síos
Cur Síos ar an Mír:Ανάτυπο από το περιοδικό Θέματα ιστορίας της εκπαίδευσης. Τεύχος 10, 2012
Cur Síos Fisiciúil:38 σ. ; 24 εκ.