Εκπαιδευτική πολιτική και ερμηνευτικά όρια: μια θεωρητική-μεθοδολογική διερεύνηση μέσα από την εξέταση της εξέλιξης της μέσης εκπαίδευσης στη μεταπολεμική Ελλάδα /

সংরক্ষণ করুন:
গ্রন্থ-পঞ্জীর বিবরন
প্রধান লেখক: Τζήκας, Χρήστος (Author), Κορομπόκης, Δ. (Author)
বিন্যাস: গ্রন্থ
ভাষা:Greek
প্রকাশিত: Αθήνα : [χ,ό], 2012.
বিষয়গুলি:
বিবরন
উপাদানের বিবরণ:Ανάτυπο από το περιοδικό Θέματα ιστορίας της εκπαίδευσης. Τεύχος 10, 2012
দৈহিক বর্ননা:38 σ. ; 24 εκ.