Η δημοσιότητα : επικοινωνία, δημόσιες σχέσεις, ανθρώπινες σχέσεις, διαφήμιση, κοινή γνώμη, προπαγάνδα, μέσα μαζικής επικοινωνίας, το προϊόν των μέσων μαζικής επικοινωνίας, νομικές ρυθμίσεις, προσωπική προβολή /

Τα θέματα της δημοσιότητας (με την ευρύτερη έννοια του όρου) ως τελικού προϊόντος και των μέσων, διαδικασιών και τεχνικών, που την «παράγουν », δεν έχουν αποτελέσει στην Ελλάδα αντικείμενο εκτενούς, ενδελεχούς και συστηματικής έρευνας και μελέτης.Το γεγονός αυτό επιδέχεται σειρά ερμηνειών, όπως η βρ...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Αθανασόπουλος, Κωνσταντίνος Γ. 1942- (مؤلف)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
منشور في: Αθήνα : [χ.ό.] , 2005.
الطبعة:12η έκδ.
الموضوعات:
الوصف
الملخص:Τα θέματα της δημοσιότητας (με την ευρύτερη έννοια του όρου) ως τελικού προϊόντος και των μέσων, διαδικασιών και τεχνικών, που την «παράγουν », δεν έχουν αποτελέσει στην Ελλάδα αντικείμενο εκτενούς, ενδελεχούς και συστηματικής έρευνας και μελέτης.Το γεγονός αυτό επιδέχεται σειρά ερμηνειών, όπως η βραδεία τεχνολογική εξέλιξη του τύπου, η με πολλή καθυστέρηση (σε σχέση ακόμη και με πλέον υποανάπτυκτες χώρες) «εισβολή » της τηλεόρασης στην Ελλάδα, η αδιαφορία του ευρέος κοινού για την κατάσταση των μέσων μαζικής επικοινωνίας, η «αναξιοπιστία» των μέσων, η συνειδητή ή μη προτεραιότητα άλλων κοινωνικών θεμάτων κ.λ.
وصف مادي:160 σ. : εικ. ; 24 εκ.
بيبلوغرافيا:Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές
ردمك:960-7389-28-Χ