Καινοτομίες στην προσχολική εκπαίδευση : αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές στα προσχολικά προγράμματα /

Την τελευταία δεκαετία στις ΗΠΑ και σε άλλα μέρη του κόσμου εμφανίστηκε ένα νέο κίνημα στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, οι «αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές». Το 1986 ο Εθνικός Οργανισμός για την Εκπαίδευση των Μικρών Παιδιών (National Association for the Education of Young Children) των ΗΠΑ δη...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Bredekamp, Sue (Συγγραφέας), Copple, Carol (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Μαρκάκη, Ευαγγελία (Μεταφραστής), Bredekamp, Sue.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
English
Έκδοση: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 1998.
Έκδοση:7η έκδ.
Θέματα:
Περιγραφή
Περίληψη:Την τελευταία δεκαετία στις ΗΠΑ και σε άλλα μέρη του κόσμου εμφανίστηκε ένα νέο κίνημα στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, οι «αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές». Το 1986 ο Εθνικός Οργανισμός για την Εκπαίδευση των Μικρών Παιδιών (National Association for the Education of Young Children) των ΗΠΑ δημοσίευσε ένα εγχειρίδιο (το οποίο επανεκδόθηκε το 1987) σχετικό με αυτές τις πρακτικές, με οδηγίες κι ένα σκελετό προγράμματος διδασκαλίας για μικρά παιδιά που βασίζεται στη νοητική αναπτυξιακή θεωρία, η οποία δίνει έμφαση στη μάθηση μέσω της ενεργητικής επαφής με ανθρώπους και υλικά. Μετά από συζητήσεις, έρευνες και εμπειρίες μιας ολόκληρης δεκαετίας, το εγχειρίδιο επανεξετάστηκε με βάση διάφορες κριτικές που του έγιναν και τον Ιανουάριο του 1997 ο Εθνικός Οργανισμός για την Εκπαίδευση των Μικρών Παιδιών εξέδωσε μια τρίτη έκδοση του εγχειριδίου, ενσωματώνοντας στοιχεία από τις κριτικές αυτές. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)
Φυσική περιγραφή:198 σ. : εικ. ; 28 εκ.
Βιβλιογραφία:Βιβλιογραφία σ.196 - 198.
ISBN:978-960-344-427-8