Μιλώ για την κρίση με το παιδί : εμπιστευτική επιστολή σε μεγάλους που σκέφτονται /
Η κρίση είναι για όλους, μεγάλους και μικρούς, δοκιμασία. Υλική και ψυχική. Ιδιαίτερα μέσα στην καταιγίδα, το παιδί περιμένει από τους μεγάλους να του παράσχουν ασπίδα και χάρτη. Προστασία και προσανατολισμό. Ομπρέλα και λόγια. Να σταθούν πλάι του και να μιλήσουν μαζί του. Ποιος είναι ο σκοπός αυτής...
保存先:
第一著者: | |
---|---|
その他の著者: | |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2013.
|
主題: |
LEADER | 04004nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | GR-KkKDBK | ||
005 | 20191101140546.0 | ||
008 | 191101s2013 gr ||||g |||| 00| 0 gre d | ||
999 | |c 75079 |d 75079 | ||
020 | |a 978-960-566-081-9 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | 4 | |a 155.4 |
100 | 1 | |4 aut |9 43949 |a Σιδέρης, Νίκος, |d 1952- | |
245 | 1 | 0 | |a Μιλώ για την κρίση με το παιδί : |b εμπιστευτική επιστολή σε μεγάλους που σκέφτονται / |c Νίκος Σιδέρης. |
260 | |a Αθήνα : |b Μεταίχμιο, |c 2013. | ||
300 | |a 163 σ. ; |c 21 εκ. | ||
520 | |a Η κρίση είναι για όλους, μεγάλους και μικρούς, δοκιμασία. Υλική και ψυχική. Ιδιαίτερα μέσα στην καταιγίδα, το παιδί περιμένει από τους μεγάλους να του παράσχουν ασπίδα και χάρτη. Προστασία και προσανατολισμό. Ομπρέλα και λόγια. Να σταθούν πλάι του και να μιλήσουν μαζί του. Ποιος είναι ο σκοπός αυτής της συνομιλίας; Πότε θα μιλήσει ο μεγάλος στο παιδί για την κρίση; Τι θα του πει; Και, το σπουδαιότερο, πώς θα του μιλήσει; Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει τέτοια ερωτήματα με τρόπο κατανοητό και άμεσα εφαρμόσιμο στην πράξη. Οι απαντήσεις του βασίζονται σε διεισδυτικές αναλύσεις των ψυχολογικών πτυχών της κρίσης και σε βαθιά γνώση του κόσμου των παιδιών. Παρέχοντας πολύτιμα εργαλεία σε γονείς, δασκάλους, παιδαγωγούς, αλλά και σε κάθε μεγάλο που έχει ζωτική σχέση με το παιδί ή ευθύνη για την εξέλιξή του: ειδικούς ψυχικής υγείας, κοινωνικούς λειτουργούς, διαμορφωτές της κοινής γνώμης, συγγραφείς βιβλίων για παιδιά... Βοηθώντας τους να μιλήσουν με το παιδί κατά τρόπο που προστατεύει τον ψυχικό του κόσμο από τα πλήγματα και τις απειλές και μετουσιώνει τη δοκιμασία σε πολύτιμα μαθήματα ζωής. Ενώ ταυτόχρονα παρέχει σε κάθε σκεπτόμενο πολίτη, τροφή για σκέψη και βαθύτερη κατανόηση των ανθρώπινων πλευρών και των ψυχολογικών μηχανισμών της κρίσης. Συμβάλλοντας στην προσωπική και τη συλλογική αυτογνωσία. Καθώς και στο να μετατραπούν οι εμπειρίες της αντιξοότητας σε πλαίσιο αναβάθμισης για όλους: τα παιδιά, τους μεγάλους, την κοινωνία και τον πολιτισμό μας. | ||
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 60905 |a Παιδική ψυχολογία | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 57123 |a Γονείς και παιδιά |x Ψυχολογικές απόψεις | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 58160 |a Συναισθήματα στα παιδιά | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 139353 |a Διαχείριση κρίσεων | |
700 | 1 | |9 139354 |a Σιδέρης, Νίκος, |d 1952-. |t Μιλώ για την κρίση με το παιδί | |
710 | 2 | |4 pbl |9 26004 |a Μεταίχμιο | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 155_400000000000000_ΣΙΔ |7 0 |9 95522 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-11-01 |e Δωρεά Μαρία Φωτιάδου |i 17982019 |l 0 |o 155.4 ΣΙΔ |p 17982019 |r 2019-11-01 |w 2019-11-01 |y BK |