Η οργάνωση και ο σχεδιασμός του χώρου νηπιαγωγείου στο πλαίσιο του παιχνιδιού /

Η οργάνωση και ο σχεδιασμός του χώρου (νηπιαγωγείου) οτο πλαίσιο του παιχνιδιού Το παιχνίδι αποτελεί το πιο βασικό στοιχείο του ημερήσιου προγράμματος απασχόλησης των νηπίων στο νηπιαγωγείο. Μέσω του παιχνιδιού, που παίρνει πια επικοινωνιακή διάσταση, τα μικρά παιδιά γίνονται εξερευνητές του τους, δ...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Σιβροπούλου, Ρένα (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Greek
Vydáno: Αθήνα : Εκδόσεις Πατάκη, 2009.
Edice:Βιβλία για την εκπαίδευση : Διδαδικτική πράξη και θεωρία
Témata:
LEADER 04779nam a22002897a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20200116184530.0
008 190910s2009 gr o|||g |||| 00| 0 gre d
999 |c 74307  |d 74307 
020 |a 978- 960-600-289-6 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 372.21 
100 |4 aut  |9 70140  |a Σιβροπούλου, Ρένα 
245 1 2 |a Η οργάνωση και ο σχεδιασμός του χώρου νηπιαγωγείου στο πλαίσιο του παιχνιδιού /  |c Ρένα Σιβροπούλου. 
260 |a Αθήνα :  |b Εκδόσεις Πατάκη,  |c 2009. 
300 |a 145 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
490 0 |a Βιβλία για την εκπαίδευση : Διδαδικτική πράξη και θεωρία  
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Η οργάνωση και ο σχεδιασμός του χώρου (νηπιαγωγείου) οτο πλαίσιο του παιχνιδιού Το παιχνίδι αποτελεί το πιο βασικό στοιχείο του ημερήσιου προγράμματος απασχόλησης των νηπίων στο νηπιαγωγείο. Μέσω του παιχνιδιού, που παίρνει πια επικοινωνιακή διάσταση, τα μικρά παιδιά γίνονται εξερευνητές του τους, δημιουργοί νέων εμπειριών και ενεργοί συμμέτοχοι στην ίδια τους την ανάπτυξη. Είναι ένα πεδίο για την επέκταση και τη διαφύλαξη της αυτοεικόνας τους, ένα πεδίο συναισθηματικής έκφρασης και κοινωνικής αλληλεπίδρασης. Αποτελεί κίνητρο για προσέγγιση της πραγματικότητας, για ανακάλυψη και δημιουργία. Προκύπτει όμως το ερώτημα: ποιος είναι ο τρόπος δόμησης του παιχνιδιού των παιδιών στο νηπιαγωγείο; Για πρώτη φορά προτείνεται μια συγκεκριμένη στρατηγική για την αποτελεσματικότερη μαθησιακή λειτουργία του παιχνιδιού (αυθόρμητων δραστηριοτήτων) στο νηπιαγωγείο. Περιγράφονται οι επιδιώξεις, τα μέσα και επισημαίνονται οι προϋποθέσεις που πρέπει να εξασφαλιστούν για να ολοκληρωθεί η προσπάθεια. Παράλληλα γίνεται αναφορά στον τρόπο που οργανώνεται και εξοπλίζεται ο χώρος και περιγράφονται οι σημαντικότερες «γωνιές» του νηπιαγωγείου. Πρόκειται για ένα βιβλίο που απευθύνεται όχι μόνο σε νηπιαγωγούς και γονείς, αλλά και σ' όλους όσοι πιστεύουν τόσο στον κοινωνικοποιητικό χαρακτήρα του παιχνιδιού, όσο και στην απελευθερωτική του δύναμη. Μια δύναμη που, αν αξιοποιηθεί επιτυχημένα, θα δημιουργήσει ευτυχισμένα παιδιά στο παρόν και ισορροπημένους πολίτες στο μέλλον. Ρένα Σιβροπούλου: Νηπιαγωγός με μετεκπαίδευση στο Μ.Δ.Δ.Ε. και πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (με εξομοίωση). Εξώφυλλο Σοφία Ζαραμποϋκα  
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 62934  |a Εκπαίδευση, Προσχολική  |x Προγράμματα δραστηριοτήτων 
650 4 |2 GR-kkKDBK  |9 66211  |a Εκπαίδευση, Προσχολική 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 60947  |a Νηπιαγωγεία  |x Προγράμματα δραστηριοτήτων 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 65703  |a Παιχνίδια, Εκπαιδευτικά 
700 |a Σιβροπούλου, Ρένα  |t Η οργάνωση και ο σχεδιασμός του χώρου νηπιαγωγείου στο πλαίσιο του παιχνιδιού  |9 137935 
710 2 |4 pbl  |9 26807  |a Πατάκης 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 372_210000000000000_ΣΙΒ  |7 0  |9 94549  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-09-10  |e Δωρεά Παναγιώτη Μαυρίδη  |i 01252019  |l 0  |o 372.21 ΣΙΒ  |p 01252019  |r 2019-09-10  |w 2019-09-10  |y BK