Ο άλλος στο ελληνικό σχολείο : ορθόδοξη χριστιανοπαιδαγωγική θεώρηση /

Το παιδί αναπτύσσει και αποθηκεύει μέσα από το περιβάλλον του μια θετική ή αρνητική εικόνα τόσο για τον εαυτό του και τον "άλλον" όσο και για τη μορφή της σχέσεώς του. Από τη μια πλευρά διαμορφώνει μια θετική ή αρνητική εικόνα για τον εαυτό του, ως άξιο ή όχι της φροντίδας και της αγάπης τ...

全面介紹

Αποθηκεύτηκε σε:
書目詳細資料
主要作者: Ρεράκης, Ηρακλής Μ. (Συγγραφέας)
格式: 圖書
出版: Θεσσαλονίκη : Πουρναράς, 2007
主題:
LEADER 03581namaa2200241 4500
001 main_58209
003 GR-kkKDBK
005 20191121102320.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170717suuuuuuuu###|||||||||| ||||||### d
999 |c 62848  |d 62848 
020 |a 978-960-242-363-9 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 268 
100 1 |4 aut  |a Ρεράκης, Ηρακλής Μ.  |9 24484 
245 1 2 |a Ο άλλος στο ελληνικό σχολείο :  |b ορθόδοξη χριστιανοπαιδαγωγική θεώρηση /  |c Ηρακλής Μ. Ρεράκης 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Πουρναράς,  |c 2007 
520 |a Το παιδί αναπτύσσει και αποθηκεύει μέσα από το περιβάλλον του μια θετική ή αρνητική εικόνα τόσο για τον εαυτό του και τον "άλλον" όσο και για τη μορφή της σχέσεώς του. Από τη μια πλευρά διαμορφώνει μια θετική ή αρνητική εικόνα για τον εαυτό του, ως άξιο ή όχι της φροντίδας και της αγάπης του "άλλου" και από την άλλη καταλήγει σε μια γενική θεώρηση ή αντίληψη του "άλλου", που τον κάνει να τον αισθάνεται, έκτοτε, είτε ως αντικείμενο διαθέσιμο για μια συμφεροντολογική σχέση υποκειμένου - αντικειμένου, είτε ως πρόσωπο για μια γνήσια σχέση προσωπικής ετερότητας. Οι αναπαραστάσεις αυτές γενικεύονται στις μετέπειτα επικοινωνίες του και επηρεάζουν τις στενές διαπροσωπικές του σχέσεις. Το ελληνικό σχολείο, όπως και η οικογένεια, ως το άμεσο περιβάλλον του νέου, δέκτης και κληρονόμος μιας πολύχρονης παραδόσεως με πολλά και διαφορετικά πρότυπα, αντιλήψεις και στάσεις για τον "άλλον", επηρεάζει το μαθητή, άλλοτε μέσα από τις συνθέσεις και τις αντιφάσεις αυτών των προτύπων και άλλοτε μέσα από τις αντιφάσεις και τις συγκρούσεις τους. Οι πηγές, μέσα από τις οποίες άντλησε και αντλεί το ελληνικό σχολείο πρότυπα τόσο για τη θεώρηση του άλλου, όσο και για τα κοινωνικά σχήματα του σχετίζεσθαι μ αυτόν, είναι η αρχαιοελληνική παράδοση, η χριστιανική παράδοση, ο ευρωπαϊκός διαφωτισμός και η παιδαγωγική και επιστημονική εμπειρία. 
650 4 |a Χριστιανική εκπαίδευση  |9 66482 
700 1 |a Ρεράκης, Ηρακλής Μ.  |t Ο άλλος στο ελληνικό σχολείο : ορθόδοξη χριστιανοπαιδαγωγική θεώρηση  |9 128164 
710 2 |4 pbl  |a Πουρναράς  |9 27478 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 268_000000000000000_ΡΕΡ  |7 0  |9 79733  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-07-17  |e Δωρεά Γεωργίου Ι. Δόδουρα  |i 72912017  |l 0  |o 268 ΡΕΡ  |p 72912017  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |y BK