Τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνιών : εκπαιδευτική διαδικασία : διαχείριση της σχολικής μονάδας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης /

Αντικείμενο του συγκεκριμένου βιβλίου αποτελεί η διερεύνηση της χρήσης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών από τους διευθυντές των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης τόσο στην εκπαιδευτική διαδικασία, όσο και στη διαχείριση της σχολικής μονάδας. Δείγμα της παρούσας έρευνας, όπως...

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखकों: Δαδαμόγια, Θωμαή (लेखक), Οικονόμου, Τριαντάφυλλος (लेखक)
स्वरूप: पुस्तक
भाषा:Greek
प्रकाशित: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Κυριακίδη, 2016
विषय:
LEADER 03750namaa2200349 4500
001 main_51841
003 GR-kkKDBK
005 20210120212813.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170228s2016uuuugr#a|||er|||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-599-088-6 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 372 
100 1 |4 aut  |a Δαδαμόγια, Θωμαή  |9 21668 
245 1 0 |a Τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνιών :  |b εκπαιδευτική διαδικασία : διαχείριση της σχολικής μονάδας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης /  |c Θωμαή Δαδαμόγια, Τριαντάφυλλος Οικονόμου 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Εκδόσεις Κυριακίδη,  |c 2016 
300 |a 73 σ. :  |b εικ. ;  |c 21 εκ. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία 
520 |a Αντικείμενο του συγκεκριμένου βιβλίου αποτελεί η διερεύνηση της χρήσης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών από τους διευθυντές των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης τόσο στην εκπαιδευτική διαδικασία, όσο και στη διαχείριση της σχολικής μονάδας. Δείγμα της παρούσας έρευνας, όπως αυτή περιγράφεται στο βιβλίο, αποτέλεσαν διευθυντές/ντριες σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, διότι ο ρόλος του διευθυντή/ντριας μιας σχολικής μονάδας είναι καίριας σημασίας, καθώς λειτουργεί με διπλή ιδιότητα: και ως εκπαιδευτικός, αλλά και ως υπεύθυνος για τη διαχείριση και διοίκηση της σχολικής μονάδας στην οποία υπηρετεί. Ως manager-ηγέτης θα επιτύχει τους σκοπούς και στόχους του σχολείου με τη μεγιστοποίηση της απόδοσης των διαθέσιμων πόρων (ανθρώπινων και υλικών) και ως παιδαγωγός θα εξασφαλίσει ώστε οι επιλεγμένοι στόχοι να είναι σύμφωνοι με τη σύγχρονη παιδαγωγική επιστήμη. 
650 4 |a Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση  |9 56631 
650 7 |a Εκπαίδευση  |x Πληροφορική  |9 63444 
650 4 |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης  |x Προγράμματα μαθημάτων  |9 54039 
650 4 |a Εκπαιδευτική τεχνολογία  |9 67751 
650 4 |a Ηλεκτρονικοί υπολογιστές και παιδιά  |9 63443 
650 4 |a Ηλεκτρονικοί υπολογιστές  |x Εκπαίδευση  |9 65817 
700 1 |4 aut  |a Οικονόμου, Τριαντάφυλλος  |9 21669 
700 1 |a Δαδαμόγια, Θωμαή  |t Τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνιών : εκπαιδευτική διαδικασία  |9 121983 
710 2 |4 pbl  |a Κυριακίδης  |9 27101 
942 |c BK 
999 |c 55772  |d 55772 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 372_000000000000000_ΔΑΔ  |7 0  |9 71747  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-02-28  |e Αγορά  |i 00892017  |l 3  |o 372 ΔΑΔ  |p 00892017  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 372_000000000000000_ΔΑΔ  |7 0  |9 71748  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-02-28  |e Δωρεά Θωμαή Δαδαμόγια  |i 104122017  |l 1  |o 372 ΔΑΔ  |p 104122017  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |y BK