Τρίγκα-Μερτίκα, Ε. Δ. (2016). Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους: θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά. Αθήνα: Παπαζήση.
Styl ChicagoΤρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους: θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά. Αθήνα: Παπαζήση, 2016.
Citace podle MLAΤρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους: θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά. Αθήνα: Παπαζήση, 2016.