Εκπαιδευτική ανισότητα : οριοθέτηση και προσπάθειες θεωρητικής προσέγγισής της /

Η εκπαιδευτική ανισότητα ως κοινωνιολογικό πρόβλημα, αλλά και ως αποτύπωση στην κοινωνική πραγματικότητα έχει μελετηθεί μέσα από πολλές εμπειρικές έρευνες και έχει αναλυθεί μέσα από ένα σύνολο θεωρητικών προτάσεων και εννοιολογικών παραμέτρων. Η συγκεκριμένη εργασία στοχεύει να παρουσιάσει μια συνοπ...

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Autore principale: Κυρίδης, Αργύρης (Autore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
Pubblicazione: Θεσσαλονίκη : Αφοί Κυριακίδη, 1996
Soggetti:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Dettagli sul posseduto da ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Collocazione: 379.2 ΚΥΡ
Copia Unknown Disponibile  Richiedi
Copia αντ.1 Disponibile  Richiedi