Εκπαιδευτική ανισότητα : οριοθέτηση και προσπάθειες θεωρητικής προσέγγισής της /

Η εκπαιδευτική ανισότητα ως κοινωνιολογικό πρόβλημα, αλλά και ως αποτύπωση στην κοινωνική πραγματικότητα έχει μελετηθεί μέσα από πολλές εμπειρικές έρευνες και έχει αναλυθεί μέσα από ένα σύνολο θεωρητικών προτάσεων και εννοιολογικών παραμέτρων. Η συγκεκριμένη εργασία στοχεύει να παρουσιάσει μια συνοπ...

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Κυρίδης, Αργύρης (Συγγραφέας)
Formato: Libro
Idioma:Greek
Publicado: Θεσσαλονίκη : Αφοί Κυριακίδη, 1996
Θέματα:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 379.2 ΚΥΡ
Copia Unknown Dispoñible  Facer reserva
Copia αντ.1 Dispoñible  Facer reserva