Ψυχανάλυση και εφηβεία : κλινικά και θεωρητικά ορόσημα /

Ποια τα σημεία αναφοράς και ποια τα κλινικά και θεωρητικά ορόσημα του ψυχαναλυτή στο ταξίδι του με τον έφηβο , στη χάραξη του πλου, στην τέχνη και την τεχνική της όποιας συμπόρευσης μαζί του; Ταξίδι επισφαλές και αδύνατη συμπόρευση, γιατί το ερώτημα που θέτει ο έφηβος , ακόμη και μέσα από την παθο...

Mô tả đầy đủ

Đã lưu trong:
Chi tiết về thư mục
Tác giả chính: Freud, Sigmund, 1856-1939 (Tác giả)
Tác giả khác: Στεφανάτος, Γεράσιμος (Biên tập viên), Ατσαλάκη, Αμαλία (Thông dịch viên)
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:Greek
Được phát hành: Αθήνα : Βιβλιοπωλείον της Εστίας Ι. Δ. Κολλάρου, 2013
Loạt:Ψυχαναλυτικά
Những chủ đề:
LEADER 05091namaa2200313 4500
001 main_43908
003 GR-kkKDBK
005 20220130010640.0
006 a|||||r|||||||||||
008 160121s2013uuuugr# |||gr|||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-05-1573-2 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 155 
100 1 |4 aut  |a Freud, Sigmund,  |d 1856-1939  |9 47355 
245 1 0 |a Ψυχανάλυση και εφηβεία :  |b κλινικά και θεωρητικά ορόσημα /  |c Σίγκμουντ Φρόυντ...[κ.ά.] ; επιμέλεια Γεράσιμος Στεφανάτος ; μετάφραση Αμαλία Ατσαλάκη...[κ.ά.] 
260 |a Αθήνα :  |b Βιβλιοπωλείον της Εστίας Ι. Δ. Κολλάρου,  |c 2013 
300 |a 570 σ. ;  |c 21 εκ. 
490 0 |a Ψυχαναλυτικά 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφάι 
520 |a Ποια τα σημεία αναφοράς και ποια τα κλινικά και θεωρητικά ορόσημα του ψυχαναλυτή στο ταξίδι του με τον έφηβο , στη χάραξη του πλου, στην τέχνη και την τεχνική της όποιας συμπόρευσης μαζί του; Ταξίδι επισφαλές και αδύνατη συμπόρευση, γιατί το ερώτημα που θέτει ο έφηβος , ακόμη και μέσα από την παθολογία του, είναι σε τελευταία ανάλυση ερώτημα ηθικής τάξεως και ως εκ τούτου σε μεγάλο βαθμό αναπάντητο : "Γιατί να ζήσω σε ένα κόσμο ενηλίκων που δεν διάλεξα και που όσα αφειδώς μου υποσχέθηκαν , τώρα τα διαψεύδουν και μου τα αρνούνται;". Είναι σημαντικό η πρόκληση του εφήβου να βρει ανταπόκριση, να μη χαθεί στο κενό, να μην προσκρούσει στο σκληρό τείχος του επαγγελματικού κομφορμισμού, ούτε να ακυρωθεί από την κινουμένη άμμο της άνευ ορίων κατανόησης και των άμετρων επιδιορθωτικών προθέσεων θεραπευτών, εκπαιδευτικών και γονέων. Για να βρει ο έφηβος τις ατομικές του συντεταγμένες πρέπει να τολμήσει, αλλά και να του επιτραπεί να αντιπαρατεθεί, ώστε αντιπαρατιθέμενος να μπορέσει να διαπραγματευθεί μέσω ενός "άλλου" την δική του σεξουαλικότητα, καταστροφικότητα και δημιουργικότητα. Το ανά χείρας βιβλίο συγκεντρώνει κλασικά κείμενα και σημαντικές ψυχαναλυτικές έρευνες της τελευταίας κυρίως τριακονταετίας, οι οποίες στο σύνολό τους συνιστούν, κατά γενική αποδοχή, ένα βασικό θεωρητικό και πρακτικό πλαίσιο αναφοράς για την κατανόηση των ψυχικών διεργασιών της εφηβείας και για την ψυχαναλυτική εργασία με εφήβους. Αυτό ήταν και το κριτήριο επιλογής. Οι μεταγενέστερες συνεισφορές του Αγκοστινί, του Ρασιάλ , της Μπρονστάιν και του Στεφανάτου που προστέθηκαν, σχολιάζουν και διευρύνουν τη βασική θεματική. Μέσα από την αλληλουχία των κειμένων και την παρουσίασή τους, σκιαγραφείται σε αδρές γραμμές η ιστορία της σχέσης ψυχανάλυσης και εφηβείας και αναδεικνύεται η επίδραση της σκέψης του Φρόυντ , της 'Αννας Φρόυντ, της Μέλανι Κλάϊν, της Πιέρα Ωλανιέ και, εμμέσως, του Λακάν στις διάφορες σύγχρονες θεωρητικοποιήσεις για την εφηβεία.  
650 7 |a Εφηβική ψυχολογία  |9 65779 
650 4 |a Ψυχανάλυση  |9 66171 
700 1 |4 edt  |a Στεφανάτος, Γεράσιμος  |9 18187 
700 1 |4 trl  |a Ατσαλάκη, Αμαλία  |9 18188 
700 1 |a Freud, Sigmund,  |d 1856-1939  |t Ψυχανάλυση και εφηβεία   |9 113992 
710 2 |4 pbl  |a Βιβλιοπωλείον της Εστίας Ι.Δ.Κολλάρου  |9 26783 
942 |c BK 
999 |c 46959  |d 46959 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 155_000000000000000_ΨΥΧ  |7 0  |9 61247  |a KDBK  |b KDBK  |d 2016-01-21  |e Αγορά  |i 03222016  |l 3  |m 1  |o 155 ΨΥΧ  |p 03222016  |r 2021-08-10  |s 2021-07-01  |w 2019-04-28  |y BK