Εκπαίδευση και κώφωση : ψυχολογική προσέγγιση, αρχές και πρακτικές /
Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει µε πολύπλευρο και ολοκληρωµένο τρόπο όλους τους τοµείς που αφορούν την εκπαίδευση των ατόµων µε κώφωση. Ο συγγραφέας του επιχειρεί να καλύψει ένα ευρύ φάσµα θεµάτων που άπτονται της κώφωσης, διευκολύνοντας τον αναγνώστη να αποκτήσει µια ολοκληρωµένη εικόνα για την εκπαίδευ...
保存先:
第一著者: | |
---|---|
その他の著者: | , , |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek English |
出版事項: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2011
|
シリーズ: | Ειδική αγωγή
|
主題: |
要約: | Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει µε πολύπλευρο και ολοκληρωµένο τρόπο όλους τους τοµείς που αφορούν την εκπαίδευση των ατόµων µε κώφωση. Ο συγγραφέας του επιχειρεί να καλύψει ένα ευρύ φάσµα θεµάτων που άπτονται της κώφωσης, διευκολύνοντας τον αναγνώστη να αποκτήσει µια ολοκληρωµένη εικόνα για την εκπαίδευση των κωφών ατόµων. Σε κάθε καινούρια έκδοση του βιβλίου ο συγγραφέας εµπλουτίζει συνεχώς τα κεφάλαια µε τις νέες εκπαιδευτικές, επιστηµονικές και ερευνητικές εξελίξεις που συντελούνται στον τοµέα της εκπαίδευσης των κωφών. Το βιβλίο απευθύνεται σε µεγάλο αριθµό αναγνωστών: εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, προπτυχιακούς και µεταπτυχιακούς φοιτητές, γονείς κωφών παιδιών, ψυχολόγους και ειδικούς επιστήµονες που εµπλέκονται στη διαδικασία εκπαίδευσης των κωφών, καθώς και όλους εκείνους που ενδιαφέρονται για τον γεµάτο προκλήσεις τοµέα της κώφωσης. |
---|---|
記述事項: | Τίτλος πρωτοτύπου: Educating the deaf: psychology, principles and practices |
物理的記述: | 651 σ. : εικ., πίν. ; 24 εκ. |
書誌: | Περιλαμβάνει βιβλιογραφία |
ISBN: | 978-960-9552-75-2 |