Εκπαίδευση και κώφωση : ψυχολογική προσέγγιση, αρχές και πρακτικές /

Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει µε πολύπλευρο και ολοκληρωµένο τρόπο όλους τους τοµείς που αφορούν την εκπαίδευση των ατόµων µε κώφωση. Ο συγγραφέας του επιχειρεί να καλύψει ένα ευρύ φάσµα θεµάτων που άπτονται της κώφωσης, διευκολύνοντας τον αναγνώστη να αποκτήσει µια ολοκληρωµένη εικόνα για την εκπαίδευ...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Moores, Donald F. (著者)
その他の著者: Ζώνιου-Σιδέρη, Αθηνά (編集者), Ντεροπούλου-Ντέρου, Ευδοξία (編集者), Λυμπεροπούλου, Χαρά (翻訳家)
フォーマット: 図書
言語:Greek
English
出版事項: Αθήνα : Πεδίο, 2011
シリーズ:Ειδική αγωγή
主題:
その他の書誌記述
要約:Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει µε πολύπλευρο και ολοκληρωµένο τρόπο όλους τους τοµείς που αφορούν την εκπαίδευση των ατόµων µε κώφωση. Ο συγγραφέας του επιχειρεί να καλύψει ένα ευρύ φάσµα θεµάτων που άπτονται της κώφωσης, διευκολύνοντας τον αναγνώστη να αποκτήσει µια ολοκληρωµένη εικόνα για την εκπαίδευση των κωφών ατόµων. Σε κάθε καινούρια έκδοση του βιβλίου ο συγγραφέας εµπλουτίζει συνεχώς τα κεφάλαια µε τις νέες εκπαιδευτικές, επιστηµονικές και ερευνητικές εξελίξεις που συντελούνται στον τοµέα της εκπαίδευσης των κωφών. Το βιβλίο απευθύνεται σε µεγάλο αριθµό αναγνωστών: εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, προπτυχιακούς και µεταπτυχιακούς φοιτητές, γονείς κωφών παιδιών, ψυχολόγους και ειδικούς επιστήµονες που εµπλέκονται στη διαδικασία εκπαίδευσης των κωφών, καθώς και όλους εκείνους που ενδιαφέρονται για τον γεµάτο προκλήσεις τοµέα της κώφωσης.
記述事項:Τίτλος πρωτοτύπου: Educating the deaf: psychology, principles and practices
物理的記述:651 σ. : εικ., πίν. ; 24 εκ.
書誌:Περιλαμβάνει βιβλιογραφία
ISBN:978-960-9552-75-2