Νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, υποστηρικτικό υλικό για την πρόσληψη και την παραγωγή γραπτού λόγου για όλο το γυμνάσιο : με ανθολόγηση κειμένων : πρακτικός οδηγός με ασκήσεις : βιβλίο μαθητή /
Ο πρακτικός αυτός οδηγός παρουσιάζει ένα πρόγραμμα για την ενίσχυση των δεξιοτήτων της πρόσληψης και της παραγωγής γραπτού λόγου. Περιέχει μία μέθοδο η οποία, μέσα από δοκιμασίες, δραστηριότητες και εξειδικευμένες ασκήσεις, υποδεικνύει στους μαθητές τρόπους, μηχανισμούς, στρατηγικές, ώστε να κατανοο...
Bewaard in:
| Hoofdauteur: | |
|---|---|
| Formaat: | Boek |
| Taal: | Greek |
| Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Πατάκη,
2014
|
| Reeks: | Εκπαίδευση
|
| Onderwerpen: |
| LEADER | 03550namaa2200313 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | main_39718 | ||
| 003 | GR-kkKDBK | ||
| 005 | 20191001214201.0 | ||
| 006 | a|||||r||||||||||| | ||
| 008 | 151029s2014uuuugr#||||cr|||| 000|0 gre d | ||
| 020 | |a 978-960-16-5901-5 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | |a 373 | |
| 100 | 1 | |4 aut |a Ψωμά, Μαρία Ε. |9 1346 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, υποστηρικτικό υλικό για την πρόσληψη και την παραγωγή γραπτού λόγου για όλο το γυμνάσιο : |b με ανθολόγηση κειμένων : πρακτικός οδηγός με ασκήσεις : βιβλίο μαθητή / |c Μαρία Ε. Ψωμά |
| 260 | |a Αθήνα : |b Εκδόσεις Πατάκη, |c 2014 | ||
| 300 | |a 252 σ. ; |c 28 εκ. | ||
| 490 | 0 | |a Εκπαίδευση | |
| 500 | |a Συνοδεύεται από πρακτικό οδηγό με ασκήσεις, βιβλίο καθηγητή-γονέα | ||
| 520 | |a Ο πρακτικός αυτός οδηγός παρουσιάζει ένα πρόγραμμα για την ενίσχυση των δεξιοτήτων της πρόσληψης και της παραγωγής γραπτού λόγου. Περιέχει μία μέθοδο η οποία, μέσα από δοκιμασίες, δραστηριότητες και εξειδικευμένες ασκήσεις, υποδεικνύει στους μαθητές τρόπους, μηχανισμούς, στρατηγικές, ώστε να κατανοούν, να επεξεργάζονται και να συνθέτουν κείμενα όλων των ειδών (λογοτεχνικά, δημοσιογραφικά, κείμενα με επιχειρήματα, διαφημιστικά, επιστολές, ημερολόγια, ομιλίες, συνεντεύξεις, μικρές αγγελίες, προσκλήσεις, συνταγές μαγειρικής, σημειώματα, οδηγίες, στίχους τραγουδιών, ηλεκτρονικά, πολυτροπικά). Χτίζει συλλογιστική πορεία, δημιουργεί τρόπο σκέψεις. Απόρροια ενός τέτοιου προγράμματος είναι η βελτίωση της επίδοσης των μαθητών σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα, εφόσον ο γραπτός λόγος είναι το μέσο κατάκτησης της γνώσης για όλα τα μαθήματα. | ||
| 650 | 4 | |a Γραπτή επικοινωνία |x Σπουδή και διδασκαλία |9 54475 | |
| 650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Μέση |x Διδασκαλία |9 65642 | |
| 650 | 4 | |a Ελληνική γλώσσα, Νέα |x Σπουδή και διδασκαλία |9 54542 | |
| 650 | 4 | |a Νεοελληνική λογοτεχνία |x Σπουδή και διδασκαλία |9 65082 | |
| 700 | 1 | |a Ψωμά, Μαρία Ε. |t Νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, υποστηρικτικό υλικό για την πρόσληψη και την παραγωγή γραπτού λόγου για όλο το γυμνάσιο : με ανθολόγηση κειμένων |9 109633 | |
| 710 | 2 | |4 pbl |a Πατάκης |9 26807 | |
| 942 | |c BK | ||
| 999 | |c 42305 |d 42305 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 373_000000000000000_ΨΩΜ |7 0 |9 55243 |a KDBK |b KDBK |d 2015-10-29 |e Αγορά |i 47002015 |l 4 |o 373 ΨΩΜ |p 47002015 |r 2021-01-26 |s 2020-12-08 |w 2019-04-28 |y BK | ||