APA引文

(1701). Εισαγωγή της λογικής, τό μέσον δι'ον έκαστος εν απάση επιστήμη καί τέχνη, διαλέγεσθαι δύναται, καί πρός γνώσιν οπωσούν αληθείαν έλθειν, εστίν ο συλλογισμός, ου τήν κατασκευήν η λογική ερμηνεύει. σύγκειται δ' ούτος ο συλλογισμός εκ προτάσεων, αι δέ προτάσεις εξ ορων, οιον παν άνθρωπος λογικός ο Πέτρος εστίν άνθρωπος άρα ο Πέτρος εστί λογικός: Ζητήματα της λογικής πρός άσκησιν των λογικευμένων ζήτημα α΄ον Διάλεξις α΄η ; Κοινώς περί των καθόλου. [χ.τ.]: [χ.ό.].

Παραπομπή Chicago Style

Εισαγωγή της λογικής, τό μέσον δι'ον έκαστος εν απάση επιστήμη καί τέχνη, διαλέγεσθαι δύναται, καί πρός γνώσιν οπωσούν αληθείαν έλθειν, εστίν ο συλλογισμός, ου τήν κατασκευήν η λογική ερμηνεύει. σύγκειται δ' ούτος ο συλλογισμός εκ προτάσεων, αι δέ προτάσεις εξ ορων, οιον παν άνθρωπος λογικός ο Πέτρος εστίν άνθρωπος άρα ο Πέτρος εστί λογικός: Ζητήματα της λογικής πρός άσκησιν των λογικευμένων ζήτημα α΄ον Διάλεξις α΄η ; Κοινώς περί των καθόλου. [χ.τ.]: [χ.ό.], 1701.

MLA引文

Εισαγωγή της λογικής, τό μέσον δι'ον έκαστος εν απάση επιστήμη καί τέχνη, διαλέγεσθαι δύναται, καί πρός γνώσιν οπωσούν αληθείαν έλθειν, εστίν ο συλλογισμός, ου τήν κατασκευήν η λογική ερμηνεύει. σύγκειται δ' ούτος ο συλλογισμός εκ προτάσεων, αι δέ προτάσεις εξ ορων, οιον παν άνθρωπος λογικός ο Πέτρος εστίν άνθρωπος άρα ο Πέτρος εστί λογικός: Ζητήματα της λογικής πρός άσκησιν των λογικευμένων ζήτημα α΄ον Διάλεξις α΄η ; Κοινώς περί των καθόλου. [χ.τ.]: [χ.ό.], 1701.

警告:这些引文格式不一定是100%准确.