Citazione APA

(1701). Εισαγωγή της λογικής, τό μέσον δι'ον έκαστος εν απάση επιστήμη καί τέχνη, διαλέγεσθαι δύναται, καί πρός γνώσιν οπωσούν αληθείαν έλθειν, εστίν ο συλλογισμός, ου τήν κατασκευήν η λογική ερμηνεύει. σύγκειται δ' ούτος ο συλλογισμός εκ προτάσεων, αι δέ προτάσεις εξ ορων, οιον παν άνθρωπος λογικός ο Πέτρος εστίν άνθρωπος άρα ο Πέτρος εστί λογικός: Ζητήματα της λογικής πρός άσκησιν των λογικευμένων ζήτημα α΄ον Διάλεξις α΄η ; Κοινώς περί των καθόλου. [χ.τ.]: [χ.ό.].

Stile di citazione Chicago

Εισαγωγή της λογικής, τό μέσον δι'ον έκαστος εν απάση επιστήμη καί τέχνη, διαλέγεσθαι δύναται, καί πρός γνώσιν οπωσούν αληθείαν έλθειν, εστίν ο συλλογισμός, ου τήν κατασκευήν η λογική ερμηνεύει. σύγκειται δ' ούτος ο συλλογισμός εκ προτάσεων, αι δέ προτάσεις εξ ορων, οιον παν άνθρωπος λογικός ο Πέτρος εστίν άνθρωπος άρα ο Πέτρος εστί λογικός: Ζητήματα της λογικής πρός άσκησιν των λογικευμένων ζήτημα α΄ον Διάλεξις α΄η ; Κοινώς περί των καθόλου. [χ.τ.]: [χ.ό.], 1701.

Citazione MLA

Εισαγωγή της λογικής, τό μέσον δι'ον έκαστος εν απάση επιστήμη καί τέχνη, διαλέγεσθαι δύναται, καί πρός γνώσιν οπωσούν αληθείαν έλθειν, εστίν ο συλλογισμός, ου τήν κατασκευήν η λογική ερμηνεύει. σύγκειται δ' ούτος ο συλλογισμός εκ προτάσεων, αι δέ προτάσεις εξ ορων, οιον παν άνθρωπος λογικός ο Πέτρος εστίν άνθρωπος άρα ο Πέτρος εστί λογικός: Ζητήματα της λογικής πρός άσκησιν των λογικευμένων ζήτημα α΄ον Διάλεξις α΄η ; Κοινώς περί των καθόλου. [χ.τ.]: [χ.ό.], 1701.

Attenzione: Queste citazioni potrebbero non essere precise al 100%.