Style de citation APA

(1701). Εισαγωγή της λογικής, τό μέσον δι'ον έκαστος εν απάση επιστήμη καί τέχνη, διαλέγεσθαι δύναται, καί πρός γνώσιν οπωσούν αληθείαν έλθειν, εστίν ο συλλογισμός, ου τήν κατασκευήν η λογική ερμηνεύει. σύγκειται δ' ούτος ο συλλογισμός εκ προτάσεων, αι δέ προτάσεις εξ ορων, οιον παν άνθρωπος λογικός ο Πέτρος εστίν άνθρωπος άρα ο Πέτρος εστί λογικός: Ζητήματα της λογικής πρός άσκησιν των λογικευμένων ζήτημα α΄ον Διάλεξις α΄η ; Κοινώς περί των καθόλου. [χ.τ.]: [χ.ό.].

Style de citation Chicago

Εισαγωγή της λογικής, τό μέσον δι'ον έκαστος εν απάση επιστήμη καί τέχνη, διαλέγεσθαι δύναται, καί πρός γνώσιν οπωσούν αληθείαν έλθειν, εστίν ο συλλογισμός, ου τήν κατασκευήν η λογική ερμηνεύει. σύγκειται δ' ούτος ο συλλογισμός εκ προτάσεων, αι δέ προτάσεις εξ ορων, οιον παν άνθρωπος λογικός ο Πέτρος εστίν άνθρωπος άρα ο Πέτρος εστί λογικός: Ζητήματα της λογικής πρός άσκησιν των λογικευμένων ζήτημα α΄ον Διάλεξις α΄η ; Κοινώς περί των καθόλου. [χ.τ.]: [χ.ό.], 1701.

Style de citation MLA

Εισαγωγή της λογικής, τό μέσον δι'ον έκαστος εν απάση επιστήμη καί τέχνη, διαλέγεσθαι δύναται, καί πρός γνώσιν οπωσούν αληθείαν έλθειν, εστίν ο συλλογισμός, ου τήν κατασκευήν η λογική ερμηνεύει. σύγκειται δ' ούτος ο συλλογισμός εκ προτάσεων, αι δέ προτάσεις εξ ορων, οιον παν άνθρωπος λογικός ο Πέτρος εστίν άνθρωπος άρα ο Πέτρος εστί λογικός: Ζητήματα της λογικής πρός άσκησιν των λογικευμένων ζήτημα α΄ον Διάλεξις α΄η ; Κοινώς περί των καθόλου. [χ.τ.]: [χ.ό.], 1701.

Attention : ces citations peuvent ne pas être correctes à 100%.