Przejdź do treści
Κοβεντάρειος Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης
  • Konto czytelnika
  • Logout
  • Login
  • Język
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
Wyszukiwanie zaawansowane
  • Wyszukiwanie
  • Όταν κάποιοι επιλέγουν την αμο...
  • Egzemplarz
  • Cytować
  • Wyślij wiadomość
  • Wyślij emailem
  • Drukuj
  • Eksportuj rekord
    • Eksportuj do RefWorks
    • Eksportuj do EndNoteWeb
    • Eksportuj do EndNote
  • Dodaj do listy ulubionych książek
Όταν κάποιοι επιλέγουν την αμορφωσιά για τα παιδιά

Όταν κάποιοι επιλέγουν την αμορφωσιά για τα παιδιά

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Kolejni autorzy: Νταγλιούδης, Α.
Format: Artykuł
Język:Greek
Wydane: Κοζάνη : Παρέμβαση, 1989
Hasła przedmiotowe:
Συγχώνευση σχολείων > Κοζάνη (Νομός)
Σχολεία > Αίθουσες διδασκαλίας
Σχολεία > Κοζάνη > Ιστορία
  • Egzemplarz
  • Opis
  • Podobne zapisy
  • Wersja MARC

Podobne zapisy

  • Κοινωνιολογία του σχολείου και της σχολικής τάξης /
    od: Κωνσταντινίδης, Θεόδωρος Ε.
    Wydane: (1997)
  • Η σχολική τάξη : θεωρία και πράξη της διδασκαλίας : χώρος, ομάδα, πειθαρχεία, μέθοδος /
    od: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
    Wydane: (2006)
  • Ιστορία των δημοτικών σχολείων Κοζάνης : 1668-1988 /
    od: Σιώζος, Γεώργιος Αθ.
    Wydane: (1988)
  • Τα σχολεία της Κοζάνης κατά την οθωμανική περίοδο 1860-1912 : οργάνωση, διοίκηση και λειτουργία με βάση αρχειακό υλικό /
    od: Μαλούτα, Μαρία
    Wydane: (2014)
  • Τα διδασκαλεία της Κοζάνης μέσα απο τον τύπο, 1914-1934
    od: Μπουνόβας, Γιάννης
    Wydane: (2010)

Opcje wyszukiwania

  • Wyszukiwanie zaawansowane

Dalsze opcje

  • Przeglądaj kanały

Pomoc

  • Wskazówka do wyszukiwania
Ładuje się......