Ισίδωρος ο Πηλουσιώτης, π. 3. ή. 4. Του εν αγίοις| προς ημών| Ισιδώρου του| Πηλουσιώτου| ερμηνείαι| δι επιστολων| εν επιτόμω| των απόρων| της νέας δια| θήκης| αρχη των αγίων ευαγ| γελίων του κ<υρίο>υ και θ<εο>υ| και σ<ωτη>ρ<ο>ς ημων ι<ησο>υ χ<ριστο>υ?| Εις το εν αρχη| ην ο λόγος? Και| ο λόγος ην προς| τον θ<εο>ν? Και| Θ<εο>ς ην ο λόγος?|. [χ.τ.]: [χ.ό.].
Citação norma ChicagoΙσίδωρος ο Πηλουσιώτης, π. 370-435 ή 449. Του εν αγίοις| προς ημών| Ισιδώρου του| Πηλουσιώτου| ερμηνείαι| δι επιστολων| εν επιτόμω| των απόρων| της νέας δια| θήκης| αρχη των αγίων ευαγ| γελίων του κ<υρίο>υ και θ<εο>υ| και σ<ωτη>ρ<ο>ς ημων ι<ησο>υ χ<ριστο>υ?| Εις το εν αρχη| ην ο λόγος? Και| ο λόγος ην προς| τον θ<εο>ν? Και| Θ<εο>ς ην ο λόγος?|. [χ.τ.]: [χ.ό.].
Citação norma MLAΙσίδωρος ο Πηλουσιώτης, π. 370-435 ή 449. Του εν αγίοις| προς ημών| Ισιδώρου του| Πηλουσιώτου| ερμηνείαι| δι επιστολων| εν επιτόμω| των απόρων| της νέας δια| θήκης| αρχη των αγίων ευαγ| γελίων του κ<υρίο>υ και θ<εο>υ| και σ<ωτη>ρ<ο>ς ημων ι<ησο>υ χ<ριστο>υ?| Εις το εν αρχη| ην ο λόγος? Και| ο λόγος ην προς| τον θ<εο>ν? Και| Θ<εο>ς ην ο λόγος?|. [χ.τ.]: [χ.ό.].