Παπαδόπουλος, Ν. Γ. (2011). Τι κάνω όταν το παιδί: αγχώνεται, αδιαφορεί, αυθαδιάζει, ανησυχεί, ατακτεί, αφαιρείται, διστάζει, επιζητεί αναγνώριση, επιτίθεται, ζηλεύει, ονειροπολεί, πεισμώνει, τραυλίζει, φοβάται, ψεύδεται : γονείς και εκπαιδευτικοί ως ψυχολόγοι στο ρόλο τους. Αθήνα: Σαββάλας.
शिकागो स्टाइल उद्धरणΠαπαδόπουλος, Νίκος Γ. Τι κάνω όταν το παιδί: αγχώνεται, αδιαφορεί, αυθαδιάζει, ανησυχεί, ατακτεί, αφαιρείται, διστάζει, επιζητεί αναγνώριση, επιτίθεται, ζηλεύει, ονειροπολεί, πεισμώνει, τραυλίζει, φοβάται, ψεύδεται : γονείς και εκπαιδευτικοί ως ψυχολόγοι στο ρόλο τους. Αθήνα: Σαββάλας, 2011.
एमएलए उद्धरणΠαπαδόπουλος, Νίκος Γ. Τι κάνω όταν το παιδί: αγχώνεται, αδιαφορεί, αυθαδιάζει, ανησυχεί, ατακτεί, αφαιρείται, διστάζει, επιζητεί αναγνώριση, επιτίθεται, ζηλεύει, ονειροπολεί, πεισμώνει, τραυλίζει, φοβάται, ψεύδεται : γονείς και εκπαιδευτικοί ως ψυχολόγοι στο ρόλο τους. Αθήνα: Σαββάλας, 2011.