एपीए उद्धरण

Παπαδόπουλος, Ν. Γ. (2011). Τι κάνω όταν το παιδί: αγχώνεται, αδιαφορεί, αυθαδιάζει, ανησυχεί, ατακτεί, αφαιρείται, διστάζει, επιζητεί αναγνώριση, επιτίθεται, ζηλεύει, ονειροπολεί, πεισμώνει, τραυλίζει, φοβάται, ψεύδεται : γονείς και εκπαιδευτικοί ως ψυχολόγοι στο ρόλο τους. Αθήνα: Σαββάλας.

शिकागो स्टाइल उद्धरण

Παπαδόπουλος, Νίκος Γ. Τι κάνω όταν το παιδί: αγχώνεται, αδιαφορεί, αυθαδιάζει, ανησυχεί, ατακτεί, αφαιρείται, διστάζει, επιζητεί αναγνώριση, επιτίθεται, ζηλεύει, ονειροπολεί, πεισμώνει, τραυλίζει, φοβάται, ψεύδεται : γονείς και εκπαιδευτικοί ως ψυχολόγοι στο ρόλο τους. Αθήνα: Σαββάλας, 2011.

एमएलए उद्धरण

Παπαδόπουλος, Νίκος Γ. Τι κάνω όταν το παιδί: αγχώνεται, αδιαφορεί, αυθαδιάζει, ανησυχεί, ατακτεί, αφαιρείται, διστάζει, επιζητεί αναγνώριση, επιτίθεται, ζηλεύει, ονειροπολεί, πεισμώνει, τραυλίζει, φοβάται, ψεύδεται : γονείς και εκπαιδευτικοί ως ψυχολόγοι στο ρόλο τους. Αθήνα: Σαββάλας, 2011.

चेतावनी: ये उद्धरण हमेशा 100% सटीक नहीं हो सकते हैं.