Τρίγκα-Μερτίκα, Ε. Δ. (2014). Σχολική βία, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας-σχολείου: επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών (2η έκδ.). Αθήνα: Γρηγόρη.
शिकागो स्टाइल उद्धरणΤρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. Σχολική βία, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας-σχολείου: επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών. 2η έκδ. Αθήνα: Γρηγόρη, 2014.
एमएलए उद्धरणΤρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. Σχολική βία, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας-σχολείου: επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών. 2η έκδ. Αθήνα: Γρηγόρη, 2014.
चेतावनी: ये उद्धरण हमेशा 100% सटीक नहीं हो सकते हैं.