Τρίγκα-Μερτίκα, Ε. Δ. (2014). Σχολική βία, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας-σχολείου: επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών (2η έκδ.). Αθήνα: Γρηγόρη.
Παραπομπή Chicago StyleΤρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. Σχολική βία, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας-σχολείου: επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών. 2η έκδ. Αθήνα: Γρηγόρη, 2014.
MLA CitationΤρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. Σχολική βία, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας-σχολείου: επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών. 2η έκδ. Αθήνα: Γρηγόρη, 2014.
Advarsel: Disse citationer er muligvist ikke 100% nøjagtige.