Τρίγκα-Μερτίκα, Ε. Δ. (2014). Σχολική βία, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας-σχολείου: επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών (2η έκδ.). Αθήνα: Γρηγόρη.
Styl ChicagoΤρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. Σχολική βία, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας-σχολείου: επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών. 2η έκδ. Αθήνα: Γρηγόρη, 2014.
Citace podle MLAΤρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. Σχολική βία, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας-σχολείου: επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών. 2η έκδ. Αθήνα: Γρηγόρη, 2014.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..