Τζωρτζάκης, Κ., & Τζωρτζάκη, Α. (1996). Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές. Αθήνα: Rosili.
Παραπομπή Chicago StyleΤζωρτζάκης, Κώστας, και Αλεξία-Μαίρη Τζωρτζάκη. Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές. Αθήνα: Rosili, 1996.
MLA引文Τζωρτζάκης, Κώστας, και Αλεξία-Μαίρη Τζωρτζάκη. Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές. Αθήνα: Rosili, 1996.
警告:這些引文格式不一定是100%准確.