Διδάσκοντας φυσικές επιστήμες : Θεωρητικά ζητήματα, προβληματισμοί, προτάσεις /
Στην εκπαίδευση, η διδασκαλία των μαθημάτων που αναφέρονται στις φυσικές επιστήμες αποδεικνύεται καθημερινά ένα σύνθετο εγχείρημα για τον εκπαιδευτικό. Απαιτεί την αξιοποίηση γνώσεων από διαφορετικές περιοχές, όπως είναι οι φυσικές επιστήμες, η γνωσιακή ψυχολογία, η κοινωνιολογία και η επιστημολογία...
Zapisane w:
| 1. autor: | Χαλκιά, Κρυσταλλία (Autor) |
|---|---|
| Format: | Książka |
| Język: | Greek |
| Wydane: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2012
|
| Seria: | Θεωρητικές επιστήμες : Παιδαγωγικά
|
| Hasła przedmiotowe: |
Podobne zapisy
-
Μεθοδολογία των μαθηματικών και φυσικών επιστημών
od: Παπαναστασίου, Χρίστος Ε.
Wydane: (1947) -
Οι φυσικές επιστήμες στον μεσαιώνα
od: Grant, Edward
Wydane: (1994) -
Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /
od: Κολιόπουλος, Δημήτριος
Wydane: (2017) -
Οι φυσικές επιστήμες στην προσχολική εκπαίδευση : διδακτική και γνωστική προσέγγιση /
od: Ραβάνης, Κώστας
Wydane: (2005) -
Ο άνθρωπος και το φυσικόν σύμπαν : εγχειρίδιον φυσικών επιστημών /
od: Wistar, Richard
Wydane: (1953)