Διδάσκοντας φυσικές επιστήμες : Θεωρητικά ζητήματα, προβληματισμοί, προτάσεις /
Στην εκπαίδευση, η διδασκαλία των μαθημάτων που αναφέρονται στις φυσικές επιστήμες αποδεικνύεται καθημερινά ένα σύνθετο εγχείρημα για τον εκπαιδευτικό. Απαιτεί την αξιοποίηση γνώσεων από διαφορετικές περιοχές, όπως είναι οι φυσικές επιστήμες, η γνωσιακή ψυχολογία, η κοινωνιολογία και η επιστημολογία...
保存先:
| 第一著者: | Χαλκιά, Κρυσταλλία (著者) |
|---|---|
| フォーマット: | 図書 |
| 言語: | Greek |
| 出版事項: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2012
|
| シリーズ: | Θεωρητικές επιστήμες : Παιδαγωγικά
|
| 主題: |
類似資料
-
Μεθοδολογία των μαθηματικών και φυσικών επιστημών
著者:: Παπαναστασίου, Χρίστος Ε.
出版事項: (1947) -
Οι φυσικές επιστήμες στον μεσαιώνα
著者:: Grant, Edward
出版事項: (1994) -
Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /
著者:: Κολιόπουλος, Δημήτριος
出版事項: (2017) -
Οι φυσικές επιστήμες στην προσχολική εκπαίδευση : διδακτική και γνωστική προσέγγιση /
著者:: Ραβάνης, Κώστας
出版事項: (2005) -
Ο άνθρωπος και το φυσικόν σύμπαν : εγχειρίδιον φυσικών επιστημών /
著者:: Wistar, Richard
出版事項: (1953)