Διδάσκοντας φυσικές επιστήμες : Θεωρητικά ζητήματα, προβληματισμοί, προτάσεις /
Στην εκπαίδευση, η διδασκαλία των μαθημάτων που αναφέρονται στις φυσικές επιστήμες αποδεικνύεται καθημερινά ένα σύνθετο εγχείρημα για τον εκπαιδευτικό. Απαιτεί την αξιοποίηση γνώσεων από διαφορετικές περιοχές, όπως είναι οι φυσικές επιστήμες, η γνωσιακή ψυχολογία, η κοινωνιολογία και η επιστημολογία...
Enregistré dans:
| Auteur principal: | Χαλκιά, Κρυσταλλία (Auteur) |
|---|---|
| Format: | Livre |
| Langue: | Greek |
| Publié: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2012
|
| Collection: | Θεωρητικές επιστήμες : Παιδαγωγικά
|
| Sujets: |
Documents similaires
-
Μεθοδολογία των μαθηματικών και φυσικών επιστημών
par: Παπαναστασίου, Χρίστος Ε.
Publié: (1947) -
Οι φυσικές επιστήμες στον μεσαιώνα
par: Grant, Edward
Publié: (1994) -
Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /
par: Κολιόπουλος, Δημήτριος
Publié: (2017) -
Οι φυσικές επιστήμες στην προσχολική εκπαίδευση : διδακτική και γνωστική προσέγγιση /
par: Ραβάνης, Κώστας
Publié: (2005) -
Ο άνθρωπος και το φυσικόν σύμπαν : εγχειρίδιον φυσικών επιστημών /
par: Wistar, Richard
Publié: (1953)