Εισαγωγή στο θέατρο της Ιαπωνίας και της Κίνας /

Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης η ανάδειξη των πολιτιστικών στοιχείων άλλων λαών είναι μια μορφή αντίστασης στην επικράτηση της δυτικής κουλτούρας. Η Όπερα του Πεκίνου και το θέατρο Νο αποτελούν τις πιο σημαντικές μορφές παραδοσιακού θεάτρου της Κίνας και της Ιαπωνίας αντίστοιχα. Όμως, παρά τις σχετ...

Ful tanımlama

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: Δερμιτζάκης, Μπάμπης, 1950- (Yazar)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
Baskı/Yayın Bilgisi: Κέρκυρα : Εκδόσεις Άλδε, 2010
Konular:
LEADER 03225namaa2200277 4500
001 main_27665
003 GR-kkKDBK
005 20201220200235.0
006 a|||||r|||||||||||
008 111006s2010uuuugr# |||grb||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-9451-05-5 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 792.09 
100 1 |4 aut  |a Δερμιτζάκης, Μπάμπης,  |d 1950-  |9 43338 
245 1 0 |a Εισαγωγή στο θέατρο της Ιαπωνίας και της Κίνας /  |c Μπάμπης Δερμιτζάκης 
260 |a Κέρκυρα :  |b Εκδόσεις Άλδε,  |c 2010 
300 |a 167 σ. ;  |c 24 εκ. 
520 |a Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης η ανάδειξη των πολιτιστικών στοιχείων άλλων λαών είναι μια μορφή αντίστασης στην επικράτηση της δυτικής κουλτούρας. Η Όπερα του Πεκίνου και το θέατρο Νο αποτελούν τις πιο σημαντικές μορφές παραδοσιακού θεάτρου της Κίνας και της Ιαπωνίας αντίστοιχα. Όμως, παρά τις σχετικές παραστάσεις που έχουν δοθεί κατά καιρούς στην Ελλάδα, η αντίστοιχη βιβλιογραφία είναι εντελώς πενιχρή. Έτσι αυτό το βιβλίο καλύπτει ένα βιβλιογραφικό κενό. Ο συγγραφέας ωθήθηκε σημαντικά στη συγγραφή αυτού του έργου ακούγοντας τη δήλωση κάποιου δυτικού θεατή μετά από μια παράσταση Όπερας του Πεκίνου: "Βλέποντας την Όπερα του Πεκίνου κατάλαβα πώς παιζόταν αρχαία ελληνική τραγωδία". Το στυλιζάρισμα, η περίπου ισόμετρη εκπροσώπηση των βασικών τεχνών στην παράσταση (λόγος, όρχηση, μουσική, τραγούδι, ένδυση) είναι στοιχεία που χαρακτηρίζουν τόσο την αρχαία ελληνική τραγωδία όσο και το ασιατικό θέατρο. Ο αναγνώστης αυτού του βιβλίου, εκτός του ότι θα γνωρίσει τις πιο σημαντικές μορφές του ασιατικού θεάτρου, θα διαπιστώσει σημαντικές ομοιότητες με την αρχαία ελληνική τραγωδία. 
650 4 |a Θέατρο  |z Κίνα  |x Ιστορία  |9 56121 
650 4 |a Θέατρο, Ιαπωνικό  |9 56120 
650 4 |a Θέατρο  |9 63801  |z Ασία 
700 1 |a Δερμιτζάκης, Μπάμπης,  |d 1950-  |t Εισαγωγή στο θέατρο της Ιαπωνίας και της Κίνας  |9 97424 
710 2 |4 pbl  |a Άλδε  |9 28138 
942 |c BK 
999 |c 28920  |d 28920 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 792_090000000000000_ΔΕΡ  |7 0  |9 40514  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2011-10-06  |e Δωρεά Όλγα Πασαλίδου  |i 11472011  |o 792.09 ΔΕΡ  |p 11472011  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK