Το απόλυτο βιβλίο για την γλώσσα του σώματος : διαβάστε τη σκέψη και τις προθέσεις των άλλων αποκωδικοποιώντας τη στάση και την κίνηση του σώματός τους /
Ένα ανατρεπτικό βιβλίο για το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση και τη διοίκηση επιχειρήσεων που δεν απευθύνεται μόνο σε ειδικούς του χώρου και απαντά σε ερωτήματα όπως: γιατί έγινε best seller ο Κώδικας Da Vici; Γιατί δεν υπάρχουν μπλε πίτσες; Τι σχέση έχει ένα καρότο με τη διαφήμιση; Πώς και πότε διαφημ...
Sparad:
Huvudupphovsmän: | , |
---|---|
Övriga upphovsmän: | |
Materialtyp: | Bok |
Språk: | Greek English |
Publicerad: |
Αθήνα :
Έσοπτρον,
2006
|
Ämnen: |