Το απόλυτο βιβλίο για την γλώσσα του σώματος : διαβάστε τη σκέψη και τις προθέσεις των άλλων αποκωδικοποιώντας τη στάση και την κίνηση του σώματός τους /
Ένα ανατρεπτικό βιβλίο για το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση και τη διοίκηση επιχειρήσεων που δεν απευθύνεται μόνο σε ειδικούς του χώρου και απαντά σε ερωτήματα όπως: γιατί έγινε best seller ο Κώδικας Da Vici; Γιατί δεν υπάρχουν μπλε πίτσες; Τι σχέση έχει ένα καρότο με τη διαφήμιση; Πώς και πότε διαφημ...
Gespeichert in:
Hauptverfasser: | , |
---|---|
Weitere Verfasser: | |
Format: | Buch |
Sprache: | Greek English |
Veröffentlicht: |
Αθήνα :
Έσοπτρον,
2006
|
Schlagworte: |