APA Zitierstil

Φωκαεύς, Θ. Π., & Φωκαεύς, Α. Θ. (1864). Ταμείον ανθολογίας: περιέχον άπασαν την εκκλησιαστικήν ενιαύσιον ακολουθίαν εσπερινού, όρθρου, λειτουργίας, Μεγάλης Τεσσαρακοστής και της λαμπροφόρου Αναστάσεως, μετά τινών καλοφωνικών ειρμών εν τω τέλει, εξηγηθέν εις την νέαν της μουσικής μέθοδον και μετά πάσης επιμελείας διορθωθέν παρά των αειμνήσων διδασκάλων και εφευρετών της νεωτέρας μεθόδου Γρηγορίου Πρωτοψάλτου και Χουρμουζίου Χαρτοφύλακος. Εν Κωνσταντινουπόλει: Εκ του Τυπογραφείου της Μουσικής Ανθολογίας Η Ευτερπη.

Chicago Zitierstil

Φωκαεύς, Θεόδωρος Π., und Αλέξανδρος Θ Φωκαεύς. Ταμείον ανθολογίας: περιέχον άπασαν την εκκλησιαστικήν ενιαύσιον ακολουθίαν εσπερινού, όρθρου, λειτουργίας, Μεγάλης Τεσσαρακοστής και της λαμπροφόρου Αναστάσεως, μετά τινών καλοφωνικών ειρμών εν τω τέλει, εξηγηθέν εις την νέαν της μουσικής μέθοδον και μετά πάσης επιμελείας διορθωθέν παρά των αειμνήσων διδασκάλων και εφευρετών της νεωτέρας μεθόδου Γρηγορίου Πρωτοψάλτου και Χουρμουζίου Χαρτοφύλακος. Εν Κωνσταντινουπόλει: Εκ του Τυπογραφείου της Μουσικής Ανθολογίας Η Ευτερπη, 1864.

MLA Zitierstil

Φωκαεύς, Θεόδωρος Π., und Αλέξανδρος Θ Φωκαεύς. Ταμείον ανθολογίας: περιέχον άπασαν την εκκλησιαστικήν ενιαύσιον ακολουθίαν εσπερινού, όρθρου, λειτουργίας, Μεγάλης Τεσσαρακοστής και της λαμπροφόρου Αναστάσεως, μετά τινών καλοφωνικών ειρμών εν τω τέλει, εξηγηθέν εις την νέαν της μουσικής μέθοδον και μετά πάσης επιμελείας διορθωθέν παρά των αειμνήσων διδασκάλων και εφευρετών της νεωτέρας μεθόδου Γρηγορίου Πρωτοψάλτου και Χουρμουζίου Χαρτοφύλακος. Εν Κωνσταντινουπόλει: Εκ του Τυπογραφείου της Μουσικής Ανθολογίας Η Ευτερπη, 1864.

Achtung: Diese Zitate sind unter Umständen nicht zu 100% korrekt.