Marketing II. τόμος Δ, σχεδιασμός προγραμμάτων μάρκετινγκ /

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Κεχαγιάς, Ιωάννης (Autor)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Πάτρα : Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, 2001
Teme:
Online pristup:https://www.eap.gr/images/stories/pdf/DEO33_D_Schediasmos_Programmaton_Marketing_F365.pdf

Internet

https://www.eap.gr/images/stories/pdf/DEO33_D_Schediasmos_Programmaton_Marketing_F365.pdf

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalji primjeraka od ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658 ΕΛΛ
Primjerak Unknown (τ.4) Dostupno  Postavi narudžbu
Primjerak Unknown (τ.4) Dostupno  Postavi narudžbu