Τάκης Κανελλόπουλος

Όταν, το 1962, ο Τάκης Κανελλόπουλος, στα πρώτα του κινηματογραφικά βήματα τότε, εξέπληττε το κοινό, συνηθισμένο σ' ένα εμπορικό-ακαδημαϊκό μοντέλο, με τη διαφορετικότητα της ταινίας του Ουρανός, όλοι μιλούσαν για τις προοπτικές που επιφύλασσε ο νεωτερισμός του σκηνοθέτη στον ελληνι­κό κινηματο...

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Συλλογικό Έργο: Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Θεσσαλονίκη) (Συγγραφέας), Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου (Συγγραφέας), Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Outros autores: Δερμεντζόγλου, Αλέξης Ν. (Συντάκτης), Κυριακίδης, Αχιλλέας, 1946- (Επιμελητής έκδοσης)
Formato: Πρακτικό Συνεδρίου Libro
Idioma:Greek
Publicado: Αθήνα : Αιγόκερως, 1997
Θέματα:
LEADER 03680namaa2200289 4500
001 main_18370
003 GR-kkKDBK
005 20191001211818.0
006 a|||||r|||||||||||
008 050224s1997uuuu###|||| |||||u||||||gre d
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 791 
111 2 |4 aut  |a Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης  |n (38ο :  |d 21-30 Νοεμβρίου 1997 :  |c Θεσσαλονίκη)  |9 27075 
245 1 0 |a Τάκης Κανελλόπουλος 
260 |a Αθήνα :  |b Αιγόκερως,  |c 1997 
300 |a 140 σ. :  |b φωτ. ;  |c 25 εκ. 
500 |a Περιέχει ευρετήριο και φιλμογραφία του Κανελλόπουλου 
520 |a Όταν, το 1962, ο Τάκης Κανελλόπουλος, στα πρώτα του κινηματογραφικά βήματα τότε, εξέπληττε το κοινό, συνηθισμένο σ' ένα εμπορικό-ακαδημαϊκό μοντέλο, με τη διαφορετικότητα της ταινίας του Ουρανός, όλοι μιλούσαν για τις προοπτικές που επιφύλασσε ο νεωτερισμός του σκηνοθέτη στον ελληνι­κό κινηματογράφο. Είκοσι οκτώ χρόνια μετά, ο σκηνοθέτης έφυγε από τη ζωή ξεχασμένος, εγκαταλειμμένος και μόνος, αφού ο μαρασμός και η απο­ξένωση φαίνεται ότι είναι η μοίρα όλων όσοι, σεμνά και απέριττα, ακολου­θούν παθιασμένα τον προσωπικό τους δρόμο στον άχαρο κι ανθρωποβόρο κόσμο του θεάματος. Κι όμως... Ο άνθρωπος που έφυγε μόνος και ξαφνικά από τη ζωή στις 21 Σεπτεμβρίου, ο άνθρωπος που συνοδεύτηκε στην τελευταία του κατοικία α­πό ελάχιστους συγγενείς, λιγότερους φίλους κι ακόμα πιο λίγους ομοτέ­χνους, το 1962, με τον Ουρανό, είχε αποθεωθεί από την κριτική, είχε πυρο­δοτήσει ενθουσιώδη κείμενα στον Τύπο της εποχής, είχε πάρει το βραβείο φωτογραφίας (Γρ. Δανάλης και Τζ. Βαριάνο) της Τρίτης Εβδομάδας Κινη­ματογράφου της Θεσσαλονίκης (που αργότερα μετεξελίχθηκε σε «φεστι­βάλ»), ενώ με επιτυχία παίχτηκε και στο εξωτερικό, όπου κι απέσπασε εξί­σου ευμενή σχόλια και διακρίσεις. 
650 4 |a Κανελλόπουλος, Τάκης  |9 63710 
650 4 |a Κινηματογράφος  |x Παραγωγοί και σκηνοθέτες  |9 62341 
700 1 |4 com  |a Δερμεντζόγλου, Αλέξης Ν.  |9 39700 
700 1 |4 edt  |a Κυριακίδης, Αχιλλέας,  |d 1946-  |9 46608 
710 2 |4 aut  |a Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου  |9 48032 
711 2 |a Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης  |n (38ο :  |d 21-30 Νοεμβρίου 1997 :  |c Θεσσαλονίκη)  |t Τάκης Κανελλόπουλος  |9 87666 
942 |c BK 
999 |c 18596  |d 18596 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 791_000000000000000_ΦΕΣ  |7 0  |9 27487  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 0000000207959  |l 0  |o 791 ΦΕΣ  |p 0000000207959  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Κ99098]