Χίτσκοκ

Σήμερα σ' ολόκληρο τον κόσμο θαυμάζουν το έργο του Άλφρεντ Χίτσκοκ, και οι νέοι που ανακαλύπτουν τώρα το Rear Window (Σιωπηλός μάρτυς), το Vertigo (Δεσμώτης του ιλίγγου) ή το North by Northwest (Στη σκιά των τεσσάρων γιγάντων), χάρη στις επανεκδόσεις, θα φαντάζονται πως αυτό συνέβαινε πάντοτε....

詳細記述

保存先:
書誌詳細
その他の著者: Scott, Helen (編集者), Truffaut, Francois, 1932-1984 (編集者), Κυριακίδης, Αχιλλέας, 1946- (編集者), Ιωαννίδης, Ιωάννης Δ., 1931-2000 (翻訳家)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Ύψιλον/Βιβλία, 1986
主題:
その他の書誌記述
要約:Σήμερα σ' ολόκληρο τον κόσμο θαυμάζουν το έργο του Άλφρεντ Χίτσκοκ, και οι νέοι που ανακαλύπτουν τώρα το Rear Window (Σιωπηλός μάρτυς), το Vertigo (Δεσμώτης του ιλίγγου) ή το North by Northwest (Στη σκιά των τεσσάρων γιγάντων), χάρη στις επανεκδόσεις, θα φαντάζονται πως αυτό συνέβαινε πάντοτε. Κι όμως δεν είναι έτσι. Στη δεκαετία του '50 και του '60 ο Χίτσκοκ βρισκόταν στο αποκορύφωμα της δημιουργικότητας και της επιτυχίας του. Διάσημος κιόλας χάρη στη δημοσιότητα που του είχε εξασφαλίσει ο Ντέιβιντ Σέλτζνικ στη διάρκεια των τεσσάρων με πέντε χρόνων του συμβολαίου που τους ένωνε - μια συνεργασία που κοσμούν η Rebecca (Ρεβέκκα), το Notorious (Νοτόριους), το Spellbound (Νύχτα αγωνίας), το Paradine Case (Υπόθεση Παραντάιν)-, ο Χίτσκοκ έγινε παγκόσμια γνωστός όταν ανέλαβε την παραγωγή και τη σκηνοθεσία της τηλεοπτικής σειράς Suspicions και, στη συνέχεια, της σειράς "Ο Χίτσκοκ παρουσιάζει", στα μέσα της δεκαετίας του '50. Γι' αυτή την επιτυχία και τη δημοσιότητα, η ευρωπαϊκή και η αμερικάνικη κριτική τον αντάμειψε, αντιμετωπίζοντας τη δουλειά του με υπεροψία, καυτηριάζοντας τη μια ταινία του μετά την άλλη. [...] (Από τον πρόλογο της έκδοσης)
記述事項:Περιέχει φιλμογραφία Αλφρεντ Χίτσκοκ, αλφαβητικό ευρετήριο ταινιών και ονομάτων
物理的記述:303 σ. : φωτ. ; 24 εκ.