Μαθησιακές δυσκολίες και όχι τεμπελιά : ανάγνωση, γραφή, ορθογραφία, διδακτικά προγράμματα για αντιμετώπιση στο σχολείο και στο σπίτι
Κάποτε τα παιδιά που "δεν έπαιρναν τα γράμματα" χαρακτηρίζονταν "έξυπνα αλλά τεμπέλικα" ή "αδιάφορα για τα μαθήματα". Το εκπαιδευτικό μας σύστημα, δυστυχώς, δεν κατανόησε τις ανάγκες μιας κατηγορίας μαθητών με αποτέλεσμα η σχολική αποτυχία να σφραγίζει πολύ συχνά αρνητι...
Na minha lista:
Autor principal: | Φλωράτου, Μαρία-Μάρθα (Autor) |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
Οδυσσέας,
1992
|
Assuntos: |
Registros relacionados
-
Μαθησιακές δυσκολίες : θεωρία και πράξη /
por: Μαρκοβίτης, Μάριος 1940-, et al.
Publicado em: (1991) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
por: Παντελιάδου, Σουζάνα
Publicado em: (2000) -
Μαθησιακές ευκολίες : πρόγραμμα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /
por: Παπαναστασίου, Φώτης
Publicado em: (2017) -
Το υπερκινητικό παιδί : και οι δυσκολίες του στη μάθηση και στη συμπεριφορά
Publicado em: (2001) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
por: Παντελιάδου, Σουζάνα
Publicado em: (2011)