Μαθησιακές δυσκολίες και όχι τεμπελιά : ανάγνωση, γραφή, ορθογραφία, διδακτικά προγράμματα για αντιμετώπιση στο σχολείο και στο σπίτι

Κάποτε τα παιδιά που "δεν έπαιρναν τα γράμματα" χαρακτηρίζονταν "έξυπνα αλλά τεμπέλικα" ή "αδιάφορα για τα μαθήματα". Το εκπαιδευτικό μας σύστημα, δυστυχώς, δεν κατανόησε τις ανάγκες μιας κατηγορίας μαθητών με αποτέλεσμα η σχολική αποτυχία να σφραγίζει πολύ συχνά αρνητι...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Φλωράτου, Μαρία-Μάρθα (Autor)
Formato: Livro
Idioma:Greek
Publicado em: Αθήνα : Οδυσσέας, 1992
Assuntos:

Registros relacionados