Μαθησιακές δυσκολίες και όχι τεμπελιά : ανάγνωση, γραφή, ορθογραφία, διδακτικά προγράμματα για αντιμετώπιση στο σχολείο και στο σπίτι

Κάποτε τα παιδιά που "δεν έπαιρναν τα γράμματα" χαρακτηρίζονταν "έξυπνα αλλά τεμπέλικα" ή "αδιάφορα για τα μαθήματα". Το εκπαιδευτικό μας σύστημα, δυστυχώς, δεν κατανόησε τις ανάγκες μιας κατηγορίας μαθητών με αποτέλεσμα η σχολική αποτυχία να σφραγίζει πολύ συχνά αρνητι...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Φλωράτου, Μαρία-Μάρθα (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Οδυσσέας, 1992
主題:

類似資料