Μαθησιακές δυσκολίες και όχι τεμπελιά : ανάγνωση, γραφή, ορθογραφία, διδακτικά προγράμματα για αντιμετώπιση στο σχολείο και στο σπίτι
Κάποτε τα παιδιά που "δεν έπαιρναν τα γράμματα" χαρακτηρίζονταν "έξυπνα αλλά τεμπέλικα" ή "αδιάφορα για τα μαθήματα". Το εκπαιδευτικό μας σύστημα, δυστυχώς, δεν κατανόησε τις ανάγκες μιας κατηγορίας μαθητών με αποτέλεσμα η σχολική αποτυχία να σφραγίζει πολύ συχνά αρνητι...
Salvato in:
Autore principale: | Φλωράτου, Μαρία-Μάρθα (Autore) |
---|---|
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek |
Pubblicazione: |
Αθήνα :
Οδυσσέας,
1992
|
Soggetti: |
Documenti analoghi
-
Μαθησιακές δυσκολίες : θεωρία και πράξη /
di: Μαρκοβίτης, Μάριος 1940-, et al.
Pubblicazione: (1991) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
di: Παντελιάδου, Σουζάνα
Pubblicazione: (2000) -
Μαθησιακές ευκολίες : πρόγραμμα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /
di: Παπαναστασίου, Φώτης
Pubblicazione: (2017) -
Το υπερκινητικό παιδί : και οι δυσκολίες του στη μάθηση και στη συμπεριφορά
Pubblicazione: (2001) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
di: Παντελιάδου, Σουζάνα
Pubblicazione: (2011)