Μαθησιακές δυσκολίες και όχι τεμπελιά : ανάγνωση, γραφή, ορθογραφία, διδακτικά προγράμματα για αντιμετώπιση στο σχολείο και στο σπίτι
Κάποτε τα παιδιά που "δεν έπαιρναν τα γράμματα" χαρακτηρίζονταν "έξυπνα αλλά τεμπέλικα" ή "αδιάφορα για τα μαθήματα". Το εκπαιδευτικό μας σύστημα, δυστυχώς, δεν κατανόησε τις ανάγκες μιας κατηγορίας μαθητών με αποτέλεσμα η σχολική αποτυχία να σφραγίζει πολύ συχνά αρνητι...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Φλωράτου, Μαρία-Μάρθα (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Οδυσσέας,
1992
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Μαθησιακές δυσκολίες : θεωρία και πράξη /
par: Μαρκοβίτης, Μάριος 1940-, et autres
Publié: (1991) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
par: Παντελιάδου, Σουζάνα
Publié: (2000) -
Μαθησιακές ευκολίες : πρόγραμμα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /
par: Παπαναστασίου, Φώτης
Publié: (2017) -
Το υπερκινητικό παιδί : και οι δυσκολίες του στη μάθηση και στη συμπεριφορά
Publié: (2001) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
par: Παντελιάδου, Σουζάνα
Publié: (2011)