Μόττη-Στεφανίδη, Φ. (1999). Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων: εγχειρίδιο για ψυχολόγους. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Styl ChicagoΜόττη-Στεφανίδη, Φρόσω. Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων: εγχειρίδιο για ψυχολόγους. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 1999.
Citace podle MLAΜόττη-Στεφανίδη, Φρόσω. Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων: εγχειρίδιο για ψυχολόγους. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 1999.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..