Μέθοδος project και προσχολική εκπαίδευση : μικροί ερευνητές
Στο βιβλίο περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά, ακόμα και αυτά που θεωρείται ότι έχουν "μαθησιακές δυσκολίες", μπορεί να επωφεληθούν από τη διερευνητική και παιδοκεντρική φύση της μεθόδου project, έτσι ώστε να κατακτήσουν τις βασικές δεξιότητες ανάγνωσης και γραφής....
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριοι συγγραφείς: | Harris-Helm, Judy (Údar), Katz, Lilian (Údar) |
---|---|
Údair Eile: | Κουτσουβάνου, Ευγενία (Eagarthóir), Χρυσαφίδης, Κώστας (Eagarthóir), Βεργιοπούλου, Αθηνά (Aistritheoir) |
Formáid: | Leabhar |
Teanga: | Greek |
Foilsithe: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2002
|
Sraith: | Επιστήμες της αγωγής
|
Ábhair: |
Míreanna Comhchosúla
-
Η μέθοδος project : η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας των παιδιών της προσχολικής ηλικίας /
le: Katz, Lilian, κ.ά.
Foilsithe: (2009) -
Η μέθοδος Project στη θεωρία και στην πράξη /
le: Ταρατόρη-Τσαλκατίδου, Ελένη
Foilsithe: (2002) -
Η Μέθοδος Project : μια μορφή συλλογικής εργασίας στο σχολείο ως θεωρία και πράξη /
le: Frey, Karl
Foilsithe: (2002) -
Η μέθοδος Project στη θεωρία και στην πράξη /
le: Ταρατόρη-Τσαλκατίδου, Ελένη
Foilsithe: (2003) -
Βιωματική επικοινωνιακή διδασκαλία : η εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο /
le: Χρυσαφίδης, Κώστας
Foilsithe: (2006)