Μέθοδος project και προσχολική εκπαίδευση : μικροί ερευνητές
Στο βιβλίο περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά, ακόμα και αυτά που θεωρείται ότι έχουν "μαθησιακές δυσκολίες", μπορεί να επωφεληθούν από τη διερευνητική και παιδοκεντρική φύση της μεθόδου project, έτσι ώστε να κατακτήσουν τις βασικές δεξιότητες ανάγνωσης και γραφής....
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Harris-Helm, Judy (Auteur), Katz, Lilian (Auteur) |
---|---|
Autres auteurs: | Κουτσουβάνου, Ευγενία (Éditeur intellectuel), Χρυσαφίδης, Κώστας (Éditeur intellectuel), Βεργιοπούλου, Αθηνά (Traducteur) |
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2002
|
Collection: | Επιστήμες της αγωγής
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Η μέθοδος project : η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας των παιδιών της προσχολικής ηλικίας /
par: Katz, Lilian, et autres
Publié: (2009) -
Η μέθοδος Project στη θεωρία και στην πράξη /
par: Ταρατόρη-Τσαλκατίδου, Ελένη
Publié: (2002) -
Η Μέθοδος Project : μια μορφή συλλογικής εργασίας στο σχολείο ως θεωρία και πράξη /
par: Frey, Karl
Publié: (2002) -
Η μέθοδος Project στη θεωρία και στην πράξη /
par: Ταρατόρη-Τσαλκατίδου, Ελένη
Publié: (2003) -
Βιωματική επικοινωνιακή διδασκαλία : η εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο /
par: Χρυσαφίδης, Κώστας
Publié: (2006)