Μέθοδος project και προσχολική εκπαίδευση : μικροί ερευνητές

Στο βιβλίο περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά, ακόμα και αυτά που θεωρείται ότι έχουν "μαθησιακές δυσκολίες", μπορεί να επωφεληθούν από τη διερευνητική και παιδοκεντρική φύση της μεθόδου project, έτσι ώστε να κατακτήσουν τις βασικές δεξιότητες ανάγνωσης και γραφής....

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Główni autorzy: Harris-Helm, Judy (Autor), Katz, Lilian (Autor)
Kolejni autorzy: Κουτσουβάνου, Ευγενία (Redaktor), Χρυσαφίδης, Κώστας (Redaktor), Βεργιοπούλου, Αθηνά (Tłumacz)
Format: Książka
Język:Greek
Wydane: Αθήνα : Μεταίχμιο, 2002
Seria:Επιστήμες της αγωγής
Hasła przedmiotowe:
Opis
Streszczenie:Στο βιβλίο περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά, ακόμα και αυτά που θεωρείται ότι έχουν "μαθησιακές δυσκολίες", μπορεί να επωφεληθούν από τη διερευνητική και παιδοκεντρική φύση της μεθόδου project, έτσι ώστε να κατακτήσουν τις βασικές δεξιότητες ανάγνωσης και γραφής.
Deskrypcja:Περιέχει βιβλιογραφία
Τίτλος πρωτοτύπου: Young investigators
Opis fizyczny:xxx, 206, 31 σ. : εικ. ; 24 εκ.
ISBN:960-375-430-7