Μέθοδος project και προσχολική εκπαίδευση : μικροί ερευνητές

Στο βιβλίο περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά, ακόμα και αυτά που θεωρείται ότι έχουν "μαθησιακές δυσκολίες", μπορεί να επωφεληθούν από τη διερευνητική και παιδοκεντρική φύση της μεθόδου project, έτσι ώστε να κατακτήσουν τις βασικές δεξιότητες ανάγνωσης και γραφής....

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Harris-Helm, Judy (VerfasserIn), Katz, Lilian (VerfasserIn)
Weitere Verfasser: Κουτσουβάνου, Ευγενία (HerausgeberIn), Χρυσαφίδης, Κώστας (HerausgeberIn), Βεργιοπούλου, Αθηνά (ÜbersetzerIn)
Format: Buch
Sprache:Greek
Veröffentlicht: Αθήνα : Μεταίχμιο, 2002
Schriftenreihe:Επιστήμες της αγωγής
Schlagworte:
Beschreibung
Zusammenfassung:Στο βιβλίο περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά, ακόμα και αυτά που θεωρείται ότι έχουν "μαθησιακές δυσκολίες", μπορεί να επωφεληθούν από τη διερευνητική και παιδοκεντρική φύση της μεθόδου project, έτσι ώστε να κατακτήσουν τις βασικές δεξιότητες ανάγνωσης και γραφής.
Beschreibung:Περιέχει βιβλιογραφία
Τίτλος πρωτοτύπου: Young investigators
Beschreibung:xxx, 206, 31 σ. : εικ. ; 24 εκ.
ISBN:960-375-430-7