Διδακτικές στρατηγικές στο μάθημα της ιστορίας : εικαστικές και οπτικοακουστικές πηγές
Η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στα σχολεία, εκτός από το επιστημονικό της πεδίο, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις στρατηγικές που την κάνουν συναρπαστική, ελκυστική και, επομένως, περισσότερο αποτελεσματική. Στο βιβλίο αυτό εξετάζονται κάποιες από τις στρατηγικές αυτές, οι οποίες, από την...
Αποθηκεύτηκε σε:
主要作者: | |
---|---|
格式: | 图书 |
语言: | Greek |
出版: |
Αθήνα :
Σαββάλας,
2002
|
主题: |
LEADER | 01962namaa2200265 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_16076 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20210327203745.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 030925s2002uuuu###|||| |||||u||||||gre d | ||
020 | |a 960-460-810-X | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 370 | |
100 | 1 | |4 aut |a Τζόκας, Σπύρος |9 37886 | |
245 | 1 | 0 | |a Διδακτικές στρατηγικές στο μάθημα της ιστορίας : |b εικαστικές και οπτικοακουστικές πηγές |
260 | |a Αθήνα : |b Σαββάλας, |c 2002 | ||
300 | |a 186 σ. : |b εικ. ; |c 24 εκ. | ||
500 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
520 | |a Η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στα σχολεία, εκτός από το επιστημονικό της πεδίο, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις στρατηγικές που την κάνουν συναρπαστική, ελκυστική και, επομένως, περισσότερο αποτελεσματική. Στο βιβλίο αυτό εξετάζονται κάποιες από τις στρατηγικές αυτές, οι οποίες, από την εμπειρία του γράφοντος, φαίνονται να αποδίδουν ή, τουλάχιστον, να ζωηρεύουν το ενδιαφέρον των μαθητών για την Ιστορία. | ||
650 | 4 | |a Διδασκαλία |9 67069 | |
650 | 4 | |a Ιστορία |x Σπουδή και διδασκαλία |9 62484 | |
700 | 1 | |a Τζόκας, Σπύρος |t Διδακτικές στρατηγικές στο μάθημα της ιστορίας |9 85207 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 16048 |d 16048 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 370_000000000000000_ΤΖΟ |7 0 |9 24222 |a KDBK |b KDBK |d 2006-11-01 |i 0000000179874 |l 9 |o 370 ΤΖΟ |p 0000000179874 |r 2021-10-19 |s 2021-09-01 |w 2019-04-28 |y BK |z [ΑΡΕ: Ζ114503] |