Διδακτικές στρατηγικές στο μάθημα της ιστορίας : εικαστικές και οπτικοακουστικές πηγές

Η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στα σχολεία, εκτός από το επιστημονικό της πεδίο, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις στρατηγικές που την κάνουν συναρπαστική, ελκυστική και, επομένως, περισσότερο αποτελεσματική. Στο βιβλίο αυτό εξετάζονται κάποιες από τις στρατηγικές αυτές, οι οποίες, από την...

Täydet tiedot

Tallennettuna:
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Τζόκας, Σπύρος (Tekijä)
Aineistotyyppi: Kirja
Kieli:Greek
Julkaistu: Αθήνα : Σαββάλας, 2002
Aiheet:
LEADER 01962namaa2200265 4500
001 main_16076
003 GR-kkKDBK
005 20210327203745.0
006 a|||||r|||||||||||
008 030925s2002uuuu###|||| |||||u||||||gre d
020 |a 960-460-810-X 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 370 
100 1 |4 aut  |a Τζόκας, Σπύρος  |9 37886 
245 1 0 |a Διδακτικές στρατηγικές στο μάθημα της ιστορίας :  |b εικαστικές και οπτικοακουστικές πηγές 
260 |a Αθήνα :  |b Σαββάλας,  |c 2002 
300 |a 186 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
500 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στα σχολεία, εκτός από το επιστημονικό της πεδίο, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις στρατηγικές που την κάνουν συναρπαστική, ελκυστική και, επομένως, περισσότερο αποτελεσματική. Στο βιβλίο αυτό εξετάζονται κάποιες από τις στρατηγικές αυτές, οι οποίες, από την εμπειρία του γράφοντος, φαίνονται να αποδίδουν ή, τουλάχιστον, να ζωηρεύουν το ενδιαφέρον των μαθητών για την Ιστορία.  
650 4 |a Διδασκαλία  |9 67069 
650 4 |a Ιστορία  |x Σπουδή και διδασκαλία  |9 62484 
700 1 |a Τζόκας, Σπύρος  |t Διδακτικές στρατηγικές στο μάθημα της ιστορίας   |9 85207 
942 |c BK 
999 |c 16048  |d 16048 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 370_000000000000000_ΤΖΟ  |7 0  |9 24222  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 0000000179874  |l 9  |o 370 ΤΖΟ  |p 0000000179874  |r 2021-10-19  |s 2021-09-01  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Ζ114503]