Marketing. Τόμος 2 : οργάνωση αποτελεσματικού μάρκετινγκ
Ο χώρος του Μάρκετινγκ έχει δυναμική λειτουργία και μια οργανωτική έννοια, έτσι το βιβλίο αναλύει τη λειτουργία του Μάρκετινγκ και την Οργάνωσή του, τις Προσλήψεις, τα Προσόντα και τις Πηγές, την Επιλογή Προσωπικού, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Μεθόδους, την Εκπαίδευση του Προσωπικού, τη Διαχε...
保存先:
その他の著者: | , |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
版: | 4η έκδ. |
主題: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
請求記号: |
658 MAR |
---|---|
所蔵 Unknown | 利用可 予約する |